MySECRET POMADKI DO UST W KREDCE HELLO PRETTY

Ostatnio często wspominam, że coraz częściej sięgam po błyszczyki, ale lubię łączyć je z kolorową bazą pomadek. Ciągle chętnie maluję usta matowymi pomadkami, ale bardzo starannie wybieram ich rodzaj, lubię te bardziej kremowe, które wyglądają dobrze na ustach i nie tworzą efektu skorupki. Znalazłam niedawno pomadki matowe, które spełniają wszystkie moje wymagania, a w dodatku są w formie wykręcanej kredki z ostrą końcówką, która świetnie sprawdza się w obrysowaniu ust. O czym mowa? O pomadkach w kredce od MySecre Hello Pretty dostępnych w Drogeri Natura (ich cena to 12,99 zł/szt). 

Do mojej kosmetyczki trafiło pięć kolorów pomadek od delikatnych róży po intensywne fuksje i czerwień, a ich dokładne kolory to:

  • 106 Joyfull Moments
  • 103 Mauve Vibes
  • 104 Berry Lips
  • 102 Pink No Doubt
  • 101 Red Surprise

Poniżej możecie zobaczyć jak wyglądają wszystkie z nich (kolorki są w takiej kolejności jak wymieniłam na górze).

My Secret Hello Pretty Pomadki w kredce
My Secret Hello Pretty Pomadki w kredce

 Wszystkie bardzo mi się podobają i zdecydowanie jest to moja gama kolorystyczna jeśli chodzi o pomadki. Delikatne dzienne róże i czerwień to coś, w czym czuję się najlepiej. Kredki lekko suną po ustach pozostawiając a nich intensywny kolor. Ich ostry czubek pozwala na bardzo dokładne wyrysowanie konturu ust jak i wypełnienie ich kolorem. Ich konsystencja jest kremowa, przez co poza wygodną aplikacją bardzo dobrze się je nosi i nie pozostawiają na ustach takiego suchego uczucia. Utrzymują się przez kilka godzin, nie rozmazują się i nie wysuszają ust. Wygodne, wykręcane i dość wąskie opakowanie świetnie sprawdza się jako pomadka Go To i mieści się w każdej torebce czy kosmetyczce. 

IMG_5401

Róż do policzków MySecret  106 Fresh Rouge
Róż do policzków MySecret 106 Fresh Rouge

Poza pomadkami chciałabym przedstawić Wam dzisiaj ten śliczny, malutki róż do policzków MySecret w odcieniu 106 Fresh Rouge, ale dostępne są również cztery inne. Jes to typowy, delikatny, różowy odcień, który nałożony na policzki nadaje buzi świeżego i dziewczęcego wyglądu. Bardzo dobrze się w nim czuję i psuje do wszystkich makijaży, które wykonuję na co dzień. Jego cena to również 12,99zł. 

IMG_5407

Dawno nie stosowałam kosmetyków do makijażu od MySecret co sprawiło, że mile zaskoczyła mnie ich jakość. Pomadki zarówno kolorami jak i formułą bardzo mi odpowiadają, a róż to prawdziwe cudeńko. Biorąc pod uwagę stosunek niskich cen i bardzo dobrej jakości szczerze mogę je Wam polecić.

A Wy używałyście ostatnio kosmetyków od MySecret? 

Buziak!
Paulina

  

Jedna myśl w temacie “MySECRET POMADKI DO UST W KREDCE HELLO PRETTY

Możliwość komentowania jest wyłączona.